Vysoké Tatry šokujú cenami skipasov opäť, tentoraz padli úplne dole

< späť

Tatranská Lomnica, 25. februára 2019 –Po cenovom vrchole v čase zlatého týždňa na prelome rokov, kedy sa kvôli extrémnemu záujmu o lyžovačku v Tatrách ceny jednodňových skipasov pohybovali na úrovni až 50 eur, prichádza opačný extrém a ceny jarnej lyžovačky sa prepadli o desiatky eur.

Rapídny prepad cien za tatranskú lyžovačku znamená, že v porovnaní so zlatým týždňom je možné v 30-dňovom predpredaji GOPASS zakúpiť si 1-dňové skipasy do strediska Vysoké Tatry v cene od 10 eur. „Systém FLEXI cien umožňuje lyžiarom užiť si jarnú lyžovačku za skutočne atraktívne ceny. Tak ako počas celej sezóny aj teraz platí, že čím skôr budú na lyžovačku myslieť, tým lepšiu cenu za skipasy môžu v predpredaji získať. Keďže jarná lyžovačka vo Vysokých Tatrách býva skutočne čarovná,  je to jedinečná príležitosť ako si užiť slnečné kúpele na lyžiach pod tatranskými štítmi,“ uviedol obchodno-marketingový manažér strediska Vysoké Tatry Lukáš Brodanský.   

Systém flexibilných cien zaviedla spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. pred začiatkom aktuálnej lyžiarskej sezóny – strediská Jasná, Štrbské Pleso a Tatranská Lomnica ich začali  spolu s  niektorými švajčiarskymi strediskami využívať ako prvé v Európe. Dynamické ceny sú trendom v USA a vznikli ako potreba riadeného manažovania predaných lístkov a vyťaženosti strediska v danom termíne. Manažment obsadenosti stredísk sa naplno prejavil počas tzv.  zlatého týždňa, kedy aj pri dlhodobo poddimenzovanej infraštruktúre nevznikol v žiadnom tatranskom stredisku dopravný kolaps a optimálna obsadenosť zjazdoviek umožňovala komfortnú a bezpečnú lyžovačku. Ak sa kapacita tatranských stredísk nezmení a neodstránia sa úzke miesta v doprave a pohybe návštevníkov, zvyšovanie cien skipasov bude do budúcnosti  jediným spôsobom, ako zvládnuť nápor návštevníkov. 




__________________________________________________________________________________

Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) je top subjektom v oblasti cestovného ruchu v Strednej a Východnej Európe, ktorý vlastní a prevádzkuje atraktívne horské strediská, zábavné parky, reštauračné zariadenia, športové služby, obchody a hotely. V Nízkych Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Jasná Nízke Tatry a hotely Wellness hotel Grand Jasná, Boutique Hotel Tri studničky, Chalets Jasná De Luxe, Hotel Srdiečko, Hotel Pošta a Hotel Rotunda. TMR je zároveň vlastníkom Aquaparku Tatralandia. Ide o najväčší slovenský aquapark s celoročnou prevádzkou, ktorý ponúka okrem vodnej zábavy aj Tropical Paradise – špeciálnu tropickú halu s morskou vodou ako aj zábavu  vo Fun Parku a ubytovanie v bungalovoch a apartmánoch Holiday Village Tatralandia. Vo Vysokých Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Vysoké Tatry s horskými lokalitami Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a lokalitu Štrbské Pleso, ktoré TMR spoluprevádzkuje. Vo Vysokých Tatrách TMR tiež vlastní hotely Grandhotel Praha Tatranská Lomnica, Grandhotel Starý Smokovec, Hotel FIS Štrbské Pleso a Horskú ubytovňu Hrebienok. TMR tiež nepriamo vlastní 9,5% v spoločnosti Melida, a.s., ktorá si prenajíma a prevádzkuje stredisko Špindlerův Mlýn v Českej republike. V Poľsku TMR vlastní 97% podiel v horskom stredisku Szczyrkowski Ośrodek Narciarski S.A. (Szczyrk) a 75% podiel v spoločnosti, ktorá vlastní a prevádzkuje Sliezsky zábavný park (Śląskie Wesołe Miasteczko) a 7,3% podiel v zábavno-edukačnom projekte prostredníctvom poľskej spoločnosti Korona Ziemi Sp. z.o.o. TMR tiež vlastní a prenajíma tretím stranám hotely Slovakia, Kosodrevina, Liptov, Ski&Fun Záhradky a Bungalovy. Do konca roka 2017 sa preinvestovalo do rozvoja a modernizácie stredísk TMR takmer 300 mil. EUR. Akcie TMR sú obchodované na troch európskych burzách v Bratislave, Prahe a vo Varšave.


Uplatnenie benefitov

Výhody akcionárskeho klubu

Akcie Benefity
25 6 vstupov
40 12 vstupov
80 25 vstupov
130 1 x sezónny lístok
250 2 x sezónny lístok
500 VIP viac info
750 VIP GOLD viac info
Viac info nájdete tu
./
../../../