Hotely TMR posúvajú organizovanie firemných podujatí do inej ligy

Hotely TMR posúvajú organizovanie firemných podujatí do inej ligy
Hotely TMR posúvajú organizovanie firemných podujatí do inej ligy
Stiahnuť PDF

Spojiť business s relaxom, zorganizovať konferenciu, školenie alebo teambuilding chce nielen dobrý nápad, ale aj intenzívny kontakt a neustálu prácu s potencionálnym klientom. Eventové agentúry ale aj jednotlivé firmy organizujúce firemné podujatia sa pasujú s množstvom úskalí, širokou ponukou a kvantitou jednotlivých dodávateľov. Úspešné podujatie vyžaduje takmer žonglérske zručnosti. Na druhej strane celosvetové trendy ukazujú potrebu väčšej kreativity, podporu hry ako nástroja na dosahovanie úspechu a profitu, únik z tmavých priestorov do prírody, viac oddychového času, športu a wellness, ba až úplné odpojenie od moderných technológií pre úspešné novodobé podujatia. Na tieto trendy reagujú hotely spoločnosti Tatry Mountain Resorts a odpovedajú na potreby organizátorov. „Tatry ako destinácia pre kongresovú a incentívnu turistiku, zodpovedajú najnovším trendom a poskytujú prostredie, ktoré už nekladie dôraz len na biznis účel, ale ponúka účastníkom priestor pre relax, kreatívu a prináša možnosti sebarealizácie v inšpiratívnom prostredí. Zameranie hotelov s tradíciou na wellness, fitness a šport dáva aj nášmu regiónu ďalšiu zelenú“, uviedla Alena Spišiaková, vedúca hotelového marketingu spoločnosti Tatry mountain resorts, a.s. (TMR).

Spoločnosť TMR je najväčším investorom v oblasti cestovného ruchu na Slovensku. Rozvoj turizmu nespočíva len v budovaní infraštruktúry, ale i zlepšovaní kvality služieb. „Tatranská hotelová sieť ponúka organizátorom unikátny benefit, ktorý zrejme nenájdete ani v susednej Českej republike. K centrálnemu rezervačnému oddeleniu TMR hotelov pribudlo aj centrálne eventové oddelenie, ktoré vybaví dopyt na konferenciu, či podujatia na jednom mieste, pod jednou kontaktnou osobu a za všetkých 10 TMR hotelov s viac ako 2500 lôžkami v rozmedzí až 80 km. Benefit ocenia najmä organizátori zvyknutí zo zahraničia na rýchlu reakčnú dobu – odpoveď a ponuka do 12 hodín s na mierou šitým programom. Proklientský servis je viacjazyčný a odporučí nielen správny hotel, kongresovú sálu, ale aj voľno časovú aktivitu“,  doplnila Spišiaková.

Tatranské hotely TMR búrajú mýty o bežných konferenciách, povinných teambuildingoch a nudných eventoch. Bližšie informácie o evenTUj.
_____________________________________________________________________________

Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) je top subjektom v oblasti cestovného ruchu v Strednej a Východnej Európe, ktorý vlastní a prevádzkuje atraktívne horské strediská a hotely. V Nízkych Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Jasná Nízke Tatry a hotely Wellness hotel Grand Jasná, Boutique Hotel Tri studničky, Chalets Jasná De Luxe, Hotel Srdiečko a Hotel Rotunda. TMR je zároveň vlastníkom Aquaparku Tatralandia. Ide o najväčší slovenský aquapark s celoročnou prevádzkou, ktorý ponúka okrem vodnej zábavy aj Tropical Paradise – špeciálnu tropickú halu s morskou vodou ako aj zábavu vo Fun Parku a ubytovanie v bungalovoch a apartmánoch Holiday Village Tatralandia. Vo Vysokých Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje  stredisko Vysoké Tatry s horskými lokalitami Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a lokalitu Štrbské Pleso, ktoré TMR spoluprevádzkuje. Vo Vysokých Tatrách TMR tiež vlastní hotely Grandhotel Praha Tatranská Lomnica, Grandhotel Starý Smokovec a Hotel FIS Štrbské Pleso. TMR tiež vlastní 19% v spoločnosti Melida, a.s., ktorá si prenajíma a prevádzkuje stredisko Špindlerův Mlýn v Českej republike. V Poľsku TMR vlastní stredisko Szczyrk. TMR tiež vlastní a prenajíma tretím stranám hotely Slovakia, Kosodrevina, Liptov, Ski&Fun Záhradky a Bungalovy. Do konca roka 2014 sa preinvestovalo do rozvoja a modernizácie stredísk TMR takmer 200 mil. EUR. Akcie TMR sú obchodované na troch európskych burzách v Bratislave, Prahe a vo Varšave.