Jasná uspela v silnej konkurencii alpských stredísk

< späť

DEMÄNOVSKÁ DOLINA (16. apríl 2014) – Lyžiarske stredisko Jasná Nízke Tatry si z talianskeho Bolzane odnieslo 5 prestížnych ocenení kvality ´Internationaler skiareatest´ v kategóriách Skokan roka 2014, Najobľúbenejšia horská reštaurácia, Lanovkár roka 2014, Najlepší marketing a Medzinárodná známka kvality zjazdoviek. Slovenské stredisko Jasná Nízke Tatry sa tak zviditeľnilo v silnej konkurencii 35 alpských stredísk.

„Je to pre naše stredisko pocta, pre nás to znamená prestíž a punc kvality poskytovaných služieb. Tento výsledok odzrkadľuje našu sedemročnú húževnatú prácu v horskom biznise a určuje úroveň, na akej sú poskytované jednotlivé služby. Zároveň nás to zaväzuje k ďalšiemu  zlepšovaniu kvality, pretože konkurencia nikdy nespí. Pečiatka kvality Skiareatest garantuje klientovi kvalitu poskytovaných služieb a smer alebo spôsob rozhodovania sa pre návštevu aj našej Jasnej,“ komentovala získanie ocenenia Sylvia Artzová, marketingová riaditeľka Jasná Nízke Tatry.      

Ocenenia kvality ´Internationaler skiareatest´ v 15 kategóriách za letnú aj zimnú sezónu boli udeľované počas špecializovanej výstavy Alpinec zameranej na technológiu v lyžiarskych strediskách a lyžiarske oblečenie. Ocenenie Skokan roka 2014 pre Jasná Nízke Tatry bolo udelené lyžiarskym strediskám, ktoré v danom roku zrealizovali významné investície do rozvoja infraštruktúry, skvalitnenia služieb alebo implementovali zaujímavé inovatívne myšlienky, projekty do prostredia horského biznisu. Najobľúbenejšou horskou reštauráciou sa stala Von Roll Restaurant Luková, v teste získala zlatú medailu a bola ocenená aj ako jediná horská reštaurácia. Vysoké hodnotenie dosiahla nielen za mimoriadne nápaditý interiér a atmosféru reštaurácie, ale aj za vysokú kvalitu ponúkaných jedál, servírovaných vín a príjemnú obsluhu. Titul osobnosť roka alebo Lanovkár roka 2014 získal CEO Tatry mountain resorts, a.s. Bohuš Hlavatý. V tejto kategórii boli ocenení aj  Ernst Brandstätter zo strediska Bergbahnen Flachau a Karl Schmidhofer zo strediska Murtal Seilbahnen Kreischberg. V kategórii Najlepší marketing si zlato odnieslo stredisko Jasná Nízke Tatry so strediskami Flachau a Wagrain. V tejto kategórii sa hodnotila vizuálna a obsahová komunikácia strediska, prehľadnosť a vizuálna atraktivita strediskových webov, dostupnosť propagačných materiálov pre návštevníkov či vizibilita stredísk na európskom lyžiarskom trhu. Poslednou kategóriou, v ktorej Jasná bodovala bola Medzinárodná známka kvality zjazdoviek. Jasná Nízke Tatry získala 5,8 bodov z možných 6. V tejto kategórii sa hodnotila úprava zjazdoviek, poistenie, navigačný systém a bezpečnosť na svahoch. Táto známka kvality sa udeľuje strediskám na tri roky. Je možné ju následne predĺžiť, ale stredisko musí prejsť opätovne testom kvality.  

Internationaler skiareatest je profesionálny objektívny medzinárodný systém hodnotenia kvality lyžiarskych stredísk. Pôsobí v lyžiarskom svete už devätnásť rokov, počas ktorých sa vyvinul na prémiovú značku kvality a bezpečnosti, ktorou sú hodnotené lyžiarske strediská. Systém hodnotenia stredísk prebieha formou anonymných návštev v jednotlivých strediskách počas celej sezóny. Hodnotitelia vyplňujú formulár, v ktorom sa prísne posudzujú kritériá v jednotlivých stanovených kategóriách a prideľujú sa body. Body tvoria základňu „Gondie systému hodnotenia“, v ktorom sa na základe zozbieraných bodov počas celej sezóny prideľujú špeciálne body tzv. „Gondies“. V každej kategórii je možné získať najvyšší počet 6 Gondies.

Skiareatest-u sa počas tejto zimnej sezóny zúčastnili okrem rakúskych a talianskych stredísk len dve mimo alpské strediská - Jasná Nízke Tatry zo Slovenska a Vogel zo Slovinska.
__________________________________________________________________________________

Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) je top subjektom v oblasti cestovného ruchu v Strednej a Východnej Európe, ktorý vlastní a prevádzkuje atraktívne horské strediská a hotely. V Nízkych Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Jasná Nízke Tatry a hotely Wellness hotel Grand Jasná, Boutique Hotel Tri studničky, Chalets Jasná De Luxe, Horský Hotel Srdiečko a Million Star Hotel. TMR je zároveň vlastníkom Aquaparku Tatralandia. Ide o najväčší slovenský aquapark s celoročnou prevádzkou, ktorý ponúka okrem vodnej zábavy aj Tropical Paradise – špeciálnu tropickú halu s morskou vodou ako aj zábavu vo Fun Parku a ubytovanie v bungalovoch a apartmánoch Holiday Village Tatralandia. Vo Vysokých Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje  stredisko Vysoké Tatry s horskými lokalitami Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a lokalitu Štrbské Pleso, ktoré TMR spoluprevádzkuje. Vo Vysokých Tatrách TMR tiež vlastní hotely Grandhotel Praha Tatranská Lomnica, Grandhotel Starý Smokovec a Hotel FIS Štrbské Pleso. TMR tiež vlastní 19% v spoločnosti Melida, a.s., ktorá si prenajíma a prevádzkuje stredisko Špindlerův Mlýn v Českej republike. V Poľsku TMR vlastní stredisko Szczyrk. TMR tiež vlastní a prenajíma tretím stranám hotely Slovakia, Kosodrevina, Liptov, Ski&Fun Záhradky a Bungalovy. Do konca roka 2013 sa preinvestovalo do rozvoja a modernizácie stredísk TMR takmer 190 mil. EUR. Akcie TMR sú obchodované na troch európskych burzách v Bratislave, Prahe a vo Varšave.

Uplatnenie benefitov

Výhody akcionárskeho klubu

Akcie Benefity
25 6 vstupov
40 12 vstupov
80 25 vstupov
130 1 x sezónny lístok
250 2 x sezónny lístok
500 VIP viac info
750 VIP GOLD viac info
Viac info nájdete tu
./
../../../