TMR získala poľského mediálneho Oscara

< späť

Komunikačná stratégia pripravená poľskou reklamnou agentúrou CzART a marketingovým oddelením Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) získala prestížne ocenenie poľského mediálneho a reklamného priemyslu Impactor. Porota jubilejného už 15. ročníka tejto súťaže ocenila slovenskú firmu v kategórii Projekt roka – Marketing miest za kampaň realizovanú na území Poľska „Jasná - Chopok a Tatranská Lomnica. Tak blisko, tak alpejsko!”.

„Je to pre nás mimoriadne ocenenie. Ukazuje, že sme zvolili správny smer pre rozvoj a propagáciu našich zimných stredísk a že vytvorená komunikačná stratégia s naším poľským partnerom prináša z roka na rok čoraz viac lepších výsledkov. Sme radi, že to bolo uznané v krajine, z ktorej pochádza viac ako 350-tisíc našich klientov v zimnej sezóne,” povedal František Šoltís, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti TMR, ktorý v mene tejto spoločnosti prevzal vo Varšave pamätnú sošku a diplom.

„Sme hrdí na to, že naša práca bola ocenená v takej prestížnej súťaži. Spolupráca založená na partnerských podmienkach s Tatry mountain resorts, a.s nám umožnila dosiahnuť veľmi dobré výsledky. Rozoznateľnosť oboch týchto stredísk je medzi Poliakmi väčšia ako u najpopulárnejších stredísk v talianskych Dolomitoch a rakúskych Alpách (Livigno, Kaprun). Práve efektívnosť kampane je najdôležitejším prvkom, ktorý hodnotí porota Impactoru,” povedal Jakub Deryng-Dymitrowicz, viceprezident reklamnej agentúry CzART.

Impactor je najstaršia súťaž marketingového odvetvia v Poľsku. Medzi jeho laureátmi sú najväčšie sieťové reklamné agentúry, mediálne domy, interaktívne agentúry a public relations, najväčšie spoločnosti na trhu a ich riaditelia marketingu. Tomuto oceneniu dodáva prestíž aj skutočnosť, že ho udeľuje porota skladajúca sa z viac ako 100 predstaviteľov tohto odvetvia, ktorí v predchádzajúcich rokoch boli tiež víťazmi súťaže.

Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. je top subjektom v oblasti cestovného ruchu v Strednej a Východnej Európe, ktorý sám alebo prostredníctvom dcérskych spoločností vlastní a prevádzkuje atraktívne lyžiarske strediská a hotely v oblasti Nízkych a Vysokých Tatier. Patria sem strediská Jasná Nízke Tatry a hotely Wellness hotel Grand Jasná, Tri studničky, Chalets Záhradky De Luxe a hotel Srdiečko, vo Vysokých Tatrách spoločnosť TMR vlastní a prevádzkuje strediská Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a hotely Grandhotel Praha Tatranská Lomnica, Grandhotel Starý Smokovec, Hotel Slovakia a Hotel FIS Štrbské Pleso. TMR tiež spoluprevádzkuje stredisko Štrbské Pleso a od zimnej sezóny 2012/2013 si prenajíma v spolupráci so spoločnosťou SMMR, a.s. aj horské stredisko Špindlerov Mlyn v ČR. TMR je zároveň vlastníkom Tatralandie. Ide o najväčší slovenský aquapark s celoročnou prevádzkou, ktorý ponúka okrem vodnej zábavy aj zábavu vo Fun Parku, relax v špeciálnej tropickej hale s morskou vodou, ako aj ubytovanie v bungalovoch a apartmánoch Holiday Village Tatralandia. TMR tiež vlastní hotely a prenajíma hotely Kosodrevina, Liptov a Ski&Fun Záhradky a Bungalovy. Do konca roka 2012 sa preinvestovalo do uvedených stredísk vyše 144 mil. €, tieto investície prispievajú k zvýšeniu štandardu a návštevnosti Tatier. Akcie TMR sú od roku 2012 obchodované na troch európskych burzách v Bratislave, Prahe a vo Varšave.

Uplatnenie benefitov

Výhody akcionárskeho klubu

Akcie Benefity
25 6 vstupov
40 12 vstupov
80 25 vstupov
130 1 x sezónny lístok
250 2 x sezónny lístok
500 VIP viac info
750 VIP GOLD viac info
Viac info nájdete tu
./
../../../