Spojiť business s relaxom, zorganizovať konferenciu, školenie alebo teambuilding chce nielen dobrý nápad, ale aj intenzívny kontakt a neustálu prácu s potencionálnym klientom. Eventové agentúry ale aj jednotlivé firmy organizujúce firemné podujatia sa pasujú s množstvom úskalí, širokou ponukou a kvantitou jednotlivých dodávateľov. Úspešné podujatie vyžaduje takmer žonglérske zručnosti. Na druhej strane celosvetové trendy ukazujú potrebu väčšej kreativity, podporu hry ako nástroja na dosahovanie úspechu a profitu, únik z tmavých priestorov do prírody, viac oddychového času, športu a wellness, ba až úplné odpojenie od moderných technológií pre úspešné novodobé podujatia. Na tieto trendy reagujú hotely spoločnosti Tatry Mountain Resorts a odpovedajú na potreby organizátorov. „Tatry ako destinácia pre kongresovú a incentívnu turistiku, zodpovedajú najnovším trendom a poskytujú prostredie, ktoré už nekladie dôraz len na biznis účel, ale ponúka účastníkom priestor pre relax, kreatívu a prináša možnosti sebarealizácie v inšpiratívnom prostredí. Zameranie hotelov s tradíciou na wellness, fitness a šport dáva aj nášmu regiónu ďalšiu zelenú“, uviedla Alena Spišiaková, vedúca hotelového marketingu spoločnosti Tatry mountain resorts, a.s. (TMR).
Spoločnosť TMR je najväčším investorom v oblasti cestovného ruchu na Slovensku. Rozvoj turizmu nespočíva len v budovaní infraštruktúry, ale i zlepšovaní kvality služieb. „Tatranská hotelová sieť ponúka organizátorom unikátny benefit, ktorý zrejme nenájdete ani v susednej Českej republike. K centrálnemu rezervačnému oddeleniu TMR hotelov pribudlo aj centrálne eventové oddelenie, ktoré vybaví dopyt na konferenciu, či podujatia na jednom mieste, pod jednou kontaktnou osobu a za všetkých 10 TMR hotelov s viac ako 2500 lôžkami v rozmedzí až 80 km. Benefit ocenia najmä organizátori zvyknutí zo zahraničia na rýchlu reakčnú dobu – odpoveď a ponuka do 12 hodín s na mierou šitým programom. Proklientský servis je viacjazyčný a odporučí nielen správny hotel, kongresovú sálu, ale aj voľno časovú aktivitu“, doplnila Spišiaková.
Tatranské hotely TMR búrajú mýty o bežných konferenciách, povinných teambuildingoch a nudných eventoch. Bližšie informácie o evenTUj.
_____________________________________________________________________________
Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) je top subjektom v oblasti cestovného ruchu v Strednej a Východnej Európe, ktorý vlastní a prevádzkuje atraktívne horské strediská a hotely. V Nízkych Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Jasná Nízke Tatry a hotely Wellness hotel Grand Jasná, Boutique Hotel Tri studničky, Chalets Jasná De Luxe, Hotel Srdiečko a Hotel Rotunda. TMR je zároveň vlastníkom Aquaparku Tatralandia. Ide o najväčší slovenský aquapark s celoročnou prevádzkou, ktorý ponúka okrem vodnej zábavy aj Tropical Paradise – špeciálnu tropickú halu s morskou vodou ako aj zábavu vo Fun Parku a ubytovanie v bungalovoch a apartmánoch Holiday Village Tatralandia. Vo Vysokých Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Vysoké Tatry s horskými lokalitami Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a lokalitu Štrbské Pleso, ktoré TMR spoluprevádzkuje. Vo Vysokých Tatrách TMR tiež vlastní hotely Grandhotel Praha Tatranská Lomnica, Grandhotel Starý Smokovec a Hotel FIS Štrbské Pleso. TMR tiež vlastní 19% v spoločnosti Melida, a.s., ktorá si prenajíma a prevádzkuje stredisko Špindlerův Mlýn v Českej republike. V Poľsku TMR vlastní stredisko Szczyrk. TMR tiež vlastní a prenajíma tretím stranám hotely Slovakia, Kosodrevina, Liptov, Ski&Fun Záhradky a Bungalovy. Do konca roka 2014 sa preinvestovalo do rozvoja a modernizácie stredísk TMR takmer 200 mil. EUR. Akcie TMR sú obchodované na troch európskych burzách v Bratislave, Prahe a vo Varšave.