Kvalitu služieb už môžu hodnotiť aj návštevníci Tatier

Kvalitu služieb už môžu hodnotiť aj návštevníci Tatier
Kvalitu služieb už môžu hodnotiť aj návštevníci Tatier
Stiahnuť PDF

Cieľom spätnej väzby je zistiť, kde je v Tatrách najlepší zákaznícky servis. Špecialista kvality z Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) Peter Cibulka oceňuje najmä to, že vďaka hodnoteniam od ľudí manažéri zistia, kto sú ich najlepší zamestnanci, spoznajú nedostatky a slabiny poskytovaných služieb: „Všetkým nám ide hlavne o to, aby zákazník odišiel z Tatier spokojný a opäť mal dôvod sa k nám vrátiť. Priama spätná väzba je to, čo potrebujeme vedieť a nezakrývať si  pred tým oči, keď chceme služby posúvať na vyššiu úroveň. Hodnotenie je pre nás cennou informáciou a výpoveďou ako sa u nás klient cíti a ako je o neho v Tatrách postarané“.
Výhodou hodnotení poslaných cez Staffino je, že všetky podnety sú zozbierané na jednom mieste, manažéri prevádzok vedia priamo reagovať na pozitívne aj negatívne komentáre a ak je na prevádzke problém, bezodkladne ho riešia. „Klienti môžu vyjadriť svoj názor na služby v reštauračných zariadeniach vo Vysokých a Nízkych Tatrách, v deviatich TMR hoteloch, v športových obchodoch Tatry Motion ako aj v liptovskom Aquaparku Tatralandia“, komentoval zavedenie aplikácie v Tatrách Peter Cibulka.
Spoluzakladateľka Staffino Katarína Klinková je presvedčená, že hodnotiaca referencia je nástrojom ako na niečo upozorniť manažérov a je zrkadlom firemnej kultúry: „Ak sa nám služby páčia nenechávame si tento pocit len pre seba, ale chceme sa s ním podeliť a rovnako aj upriamiť pozornosť na to, že na prevádzke je výnimočný človek, ktorého je hodné odmeniť. Staffino vytvára platformu pre aktívnu komunikáciu medzi zákazníkom a obsluhou a medzi personálom a manažmentom a povie nám ako sa človek v danej prevádzke cíti“.
Ako funguje Staffino: Cez nezávislý systém Staffino hodnotilo kvalitu služieb a zákazníckeho servisu už takmer 10-tisíc Slovákov. Poslali zatiaľ vyše 23-tisíc pochvál alebo pripomienok na úroveň rôznych prevádzok a inštitúcií, či prístup konkrétnych zamestnancov, ktorí sa im venovali alebo ich obsluhovali.
__________________________________________________________________________________
Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) je top subjektom v oblasti cestovného ruchu v Strednej a Východnej Európe, ktorý vlastní a prevádzkuje atraktívne horské strediská a hotely. V Nízkych Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje stredisko Jasná Nízke Tatry a hotely Wellness hotel Grand Jasná, Boutique Hotel Tri studničky, Chalets Jasná De Luxe, Hotel Srdiečko a Hotel Rotunda. TMR je zároveň vlastníkom Aquaparku Tatralandia. Ide o najväčší slovenský aquapark s celoročnou prevádzkou, ktorý ponúka okrem vodnej zábavy aj Tropical Paradise – špeciálnu tropickú halu s morskou vodou ako aj zábavu vo Fun Parku a ubytovanie v bungalovoch a apartmánoch Holiday Village Tatralandia. Vo Vysokých Tatrách TMR vlastní a prevádzkuje  stredisko Vysoké Tatry s horskými lokalitami Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a lokalitu Štrbské Pleso, ktoré TMR spoluprevádzkuje. Vo Vysokých Tatrách TMR tiež vlastní hotely Grandhotel Praha Tatranská Lomnica, Grandhotel Starý Smokovec a Hotel FIS Štrbské Pleso. TMR tiež vlastní 19% v spoločnosti Melida, a.s., ktorá si prenajíma a prevádzkuje stredisko Špindlerův Mlýn v Českej republike. V Poľsku TMR vlastní 97% podiel v horskom stredisku Szczyrkowski Ośrodek Narciarski S.A. (SON) a 75% podiel v spoločnosti, ktorá vlastní a prevádzkuje Sliezsky zábavný park (Śląskie Wesołe Miasteczko). TMR tiež vlastní a prenajíma tretím stranám hotely Slovakia, Kosodrevina, Liptov, Ski&Fun Záhradky a Bungalovy. Do konca roka 2014 sa preinvestovalo do rozvoja a modernizácie stredísk TMR takmer 200 mil. EUR. Akcie TMR sú obchodované na troch európskych burzách v Bratislave, Prahe a vo Varšave.