TMR patrí medzi najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku

TMR patrí medzi najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku
TMR patrí medzi najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku

Liptovský Mikuláš (5. 2. 2025) Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) obhájila 3. miesto v celoslovenskej ankete Najatraktívnejší zamestnávateľ Slovenska.  V 13. ročníku ankety tak potvrdila svoje minuloročné umiestnenie v kategórii Cestovný ruch, gastro, hoteliérstvo.  

„Robíme všetko pre to, aby sme práci v cestovnom ruchu vrátili status atraktívneho zamestnania  a ukázali ju ako perspektívne odvetvie. Našim zamestnancom vytvárame podmienky na to, aby okrem stabilnej práce so slušným ohodnotením a možnosťami kariérneho rastu dostali vždy aj niečo extra. Atraktívne pracovné prostredie, pravidelná valorizácia miezd, benefity v našich zariadeniach a strediskách, podpora lokálnych komunít. Snažíme sa nielen samostatne oceňovať zamestnancov, ktorí v našej spoločnosti pracujú dlhodobo, ale zároveň aj vychovávať si nových budúcich kolegov prostredníctvom duálneho vzdelávania. Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov, ktorí budú pripravení využiť svoj potenciál,“ informoval Marek Schwarz, riaditeľ ľudských zdrojov v spoločnosti TMR.  Zoznam aktuálnych voľných pracovných pozícií nájde verejnosť na webe pracujvtmr.sk ako aj na portáli profesia.sk

Anketu Najatraktívnejší zamestnávateľ Slovenska organizuje Alma Career Slovakia. Cieľom je  súťaž a prezentácia atraktivity zamestnávateľov prinášajúca reálny pohľad uchádzačov i potenciálnych zamestnancov na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Firmy získali v aktuálnom ročníku ankety od verejnosti spolu 131 319 hlasov, čo je doteraz najviac. 

Hlasujúci najčastejšie uviedli ako dôvod výberu daného zamestnávateľa ako najatraktívnejšieho kolektív a ľudí. Medzi najdôležitejšie patrí aj dobré meno spoločnosti, pracovná istota a dlhodobá tradícia firmy, dobré platové ohodnotenie a benefity, možnosť profesijného rastu a kvalitné služby či produkty.

„Anketa prešla aj v 13. ročníku vylepšeniami, ako sú napríklad unikátne hlasy a odhalenie zloženia poroty už v čase hlasovania. Chceli sme zabezpečiť maximálnu transparentnosť. Anketa chce a má byť zrkadlom situácie na trhu práce. Aj v spolupráci s partnermi sme opäť vytvorili rebríček, ktorý je pozitívnym benchmarkom pre firmy, ktoré pôsobia na slovenskom trhu práce, z čoho mám veľkú radosť,“ dodala Patrícia Valachovičová, vedúca medzinárodného obchodu v Alma Career Slovakia, ktorá zodpovedá za anketu.